Skylink a CSlink odložil poplatek za satelitní služby o rok

03.08.2012 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 3. srpna (ČTK) - Provozovatel satelitních služeb Skylink a CSlink odložil zavedení nového servisního poplatku, který zpoplatňoval dosud bezplatné programové nabídky. Uživatelé budou poplatek platit až za 12 respektive 24 měsíců. Uvedla to dnes společnost M77 Group, která Skylink a CSlink vlastní.

Dvouletý odklad získají klienti, kteří si programovou kartu zaregistrují do září. Při registraci 1. září a později budou zákazníci servisní poplatek platit po uplynutí jednoho roku.

Na poskytovatele satelitní televize si na Českém telekomunikačním úřadě (ČTÚ) stěžovaly stovky klientů, kterým se nelíbilo, že u dosud bezplatných programových balíčků Free a Gratis budou muset od září platit měsíční servisní poplatek 29 korun. Jeho zavedení firma zdůvodnila rostoucími náklady, které musí v poslední době vynakládat kvůli zajištění dalšího zkvalitňování a řádného zabezpečení poskytovaných služeb.

ČTÚ začal firmu šetřit kvůli podezření z klamavé obchodní praktiky. Firma, která má sídlo v Lucembursku, zároveň dosud neoznámila zahájení své podnikatelské činnosti na území ČR. Dohromady jí hrozí pokuta až 25 milionů korun.

Společnost M77 podle svého vyjádření vždy postupovala a postupuje v souladu s platnými právními předpisy EU včetně předpisů právního řádu Lucemburského velkovévodství a ČR. "Společnost dále vždy postupovala a postupuje v souladu s podmínkami smluv uzavřených se svými zákazníky, které zahrnují i platné všeobecné obchodní podmínky vydané společností. Společnost vždy jasně, transparentně a v dostatečném časovém předstihu informovala své zákazníky o veškerých plánovaných změnách a vždy se snažila a snaží minimalizovat dopad těchto změn na zákazníka," uvedla.

Předchozí poskytovatelé služeb Skylink a CSlink, společnosti TradeTec a Media Vision, podali návrh na uskutečnění přeshraniční fúze se společností M77 Group v únoru letošního roku. Obě firmy mají dohromady přes milion zákazníků.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK