Tržby v pololetí stouply o 7,5 procenta na 44,1 miliardy švýcarských franků. Společnost však čelí zpomalení růstu poptávky na klíčovém trhu ve Spojených státech. Potýká se rovněž s rostoucí konkurencí, například ze strany supermarketů, které nabízejí své vlastní značky.
Firma nicméně ve druhé polovině roku očekává pokles cen surovin, což by jí mělo pomoci dosáhnout dlouhodobých cílů. Pololetní výsledky navíc mírně překonaly očekávání analytiků, kteří podle průzkumu agentury Reuters počítali se ziskem 4,9 miliardy švýcarských franků při tržbách 43,8 miliardy.
Nestlé v Česku vyrábí v závodech Zora Olomouc a Sfinx Holešov cukrovinky pod tradičními tuzemskými značkami Orion, Bon Pari, Deli či Studentská pečeť. Nestlé také dodává na český trh například instantní kávy Nescafé, dehydratované kulinářské výrobky a tekuté koření Maggi nebo krmiva pro psy a kočky značky Purina.