V rámci vyrovnání musí Facebook zajistit, aby bylo soukromí příště lépe chráněno. Provozovatel stejnojmenné komunitní sítě tak bude muset zavést změny, v nichž bude jasně definováno nastavení soukromí. Příštích 20 let si také bude muset objednávat nezávislý audit, který prověří, jak firma nařízení dodržuje.
Komise a Facebook se na vzájemném vyrovnání dohodly už loni v listopadu. Veřejnost pak dostala čas na to, aby se k obsahu dojednaného vyrovnání vyjádřila. Pak o vyrovnání v konečném hlasování rozhodla FTC. Facebook se k žádnému pochybení nepřiznal, přistoupil ale na to, že vládní audit bude každé dva roky prověřovat, jak firma ochranu soukromí dodržuje.
Facebook se také zavázal k takzvanému "opt in", což znamená, že si od uživatelů vyžádá výslovný souhlas, než změní typ obsahu určeného ke zveřejnění.
Dohodnuté vyrovnání mezi FTC a Facebookem je podobné tomu, jaké obchodní komise uzavřela se společnostmi Google a MySpace. I v těchto případech šlo především o to, jak firmy chrání soukromí uživatelů. Ve čtvrtek FTC oznámila, že Googlu vyměřila rekordní pokutu 22,5 milionu dolarů (asi 462 milionů Kč), neboť Google ignoroval předchozí dohodu.