"Klienti CK, kteří na zaplacenou dovolenou neodcestovali, mohou vznést písemný nárok na pojistné plnění u naší asistenční služby a doložit potřebné doklady nejpozději do šesti měsíců od vzniku pojistné události, uvedl ředitel Generali Štefan Tillinger. Podrobné informace jsou k dispozici na www.generali.cz.
Pojistné plnění Generali vypočte po vyhodnocení všech nároků uplatněných ve lhůtě šesti měsíců. Rozhodující pro jeho výši je pojistný limit, který si kancelář sjednala. CK byla pojištěna na 7,2 milionu korun. "Podle informací z CK by mělo být prodáno asi 360 zájezdů za celkem 4,3 milionů korun. Z toho v tuto chvíli vyplývá, že by všichni klienti CK měli být stoprocentně odškodněni," dodal Cívka. Nárok za neuskutečněný zájezd kvůli krachu CK lze uplatnit také z nové služby Generali, připojištění neuskutečnění zájezdu, pokud je klientem sjednáno.
Cestovní kancelář Pradok zahájila svoji činnost v srpnu roku 1990. Začala pořádáním autobusových zájezdů do Řecka na Olympskou riviéru, v následujících letech rozšířila nabídku o další destinace. Postupně se vzrůstajícím zájmem o leteckou přepravu zavedla do Řecka leteckou dopravu místo autobusové.
V Česku letos oznámilo úpadek sedm cestovních kanceláří. Vedle Pradoku šlo o cestovní kanceláře Dolce Vita, Globaltour, BG Travel CK Asteri tour, CK Redgreentours a CK Filip.