"Jak ve Spojených státech, tak v Nizozemsku pokračujeme v mohutné propagační kampani," poznamenal šéf Aholdu Dick Boer. Upozornil přitom, že inflace maloobchodních cen klesá, a to hlavně v USA. Firma je proto nucena snižovat náklady, aby podpořila marže.
V České republice firma nepříznivě pociťuje nedávné zvýšení daně z přidané hodnoty. Ahold výsledky pouze za Českou republiku nezveřejňuje, má je společně se Slovenskem v kolonce "Other Europe". Tržby v této kategorii se zvýšily o 1,4 procenta, čisté tržby ale o 2,8 procenta klesly a dosáhly 385 milionů eur (asi 9,6 miliardy Kč).
Provozní zisk za druhé čtvrtletí mírně zaostal za odhady analytiků. Ti v anketě agentury Reuters v průměru předpokládali, že provozní zisk vystoupí až na 330 milionů eur.
Ahold v České republice provozuje supermarkety Albert. Ty mimo jiné figurují na seznamu obchodů, v nichž inspekce opakovaně nachází špatné či jinak nevyhovující potraviny. Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) nedávno informovala, že nabylo právní moci rozhodnutí, podle něhož má Ahold za tyto prohřešky zaplatit pokutu 500.000 korun.