Výsledky potvrzují dlouhodobý zájem o Octavie, s 32.800 prodanými vozy jde o nárůst 7,3 procenta. Prodeje druhého nejprodávanějšího modelu Fabia ale ve stejném období meziročně klesly o 19,3 procenta na 16.900. Méně se prodalo také vlajkové lodi značky Superb, a to 8300 aut s poklesem 6,3 procenta. Výrazný růst 23,8 procenta firma hlásí u modelu Yeti s 6500 prodanými auty.
„Také v prvních sedmi měsících tohoto roku se nám podařilo pozici značky Škoda dále zlepšit. Vývoj poptávky na mnoha evropských trzích nás však znepokojuje. Hlavním úkolem je nyní nadále udržovat kurz,“ řekl člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann.
V Číně vzrostly červencové dodávky zákazníkům o 6,6 procenta na více než 19.000 aut. Na východoevropských trzích automobilka zvýšila prodeje o 26,8 procenta na 11.400 vozů. Zejména počet prodaných aut Yeti zde se téměř zdvojnásobil o 93,7 procenta a o 32,1 procent rostla poptávka po modelu Superb. Dvojciferně rostly značce prodeje také v Indii, kde a nárůstem o 22,6 procenta prodala 2800 vozů, z toho 1800 kusů kompaktní limuzíny Rapid.
Automobilka v červenci na trhy západní Evropy dodala téměř 25.300 vozů, což je o 7,1 procenta méně než vloni. I přes celkový pokles vzrostly červencové dodávky do Velké Británie o 20 procent, do Dánska dokonce o 24,7 procenta a do Francie o 6,2 procenta. Nejžádanějšího modelu Octavia zde firma prodala 8500 vozů, modelu Citigo pak 2600.
Ve středoevropském regionu Škoda v červenci zákazníkům dodala 9600 vozů s nárůstem o 2,9 procenta. O 100 aut více prodala v České republice, celkem 4500. Významně vzrostly prodeje v Chorvatsku, o 21,4 procenta, a v Maďarsku o 19,2 procenta. Největší meziroční růst prodeje ve střední Evropě zaznamenaly modely Roomster a Yeti.
Největší český výrobce automobilů má v plánu do roku 2018 celosvětově prodávat 1,5 milionu aut ročně. Vloni prodal zatím rekordních 879.200 aut.