"eBanka za poslední období prošla razantní změnou od specializované internetové banky v banku univerzální. Je potěšující, že tuto proměnu oceňuje také odborná veřejnost," říká Radomír Lašák, předseda představenstva a generální ředitel eBanky. "Umístění eBanky po boku dvou největších tuzemských bankovních domů navíc svědčí tom, že si nová strategie eBanky vydobyla respekt a uznání," dodává Radomír Lašák.
eBanka v roce 2003 razantně rozšířila svou pobočkovou síť o 119 nových míst, včetně eBanka pokladen ve vybraných obchodních místech České pojišťovny. Investovala do informačních technologií, rozšířila nabídku svých služeb na úroveň univerzální banky a přišla s intenzivní marketingovou kampaní včetně několika novinek na trhu, jako například vedení účtu zdarma.
Výsledek eBanky podtrhl úspěch celé finanční skupiny, neboť nejobdivovanější pojišťovnou se stala Česká pojišťovna a PPF vyhrála mezi finančními zprostředkovateli.
Žebříček 100 obdivovaných firem sestavuje CZECH TOP 100 na základě hlasování manažerů významných společností, ekonomických a finančních analytiků, zástupců oborových sdružení, svazů a profesních asociací. V rámci hlasování oslovení odborníci hodnotí řadu kritérií, od základních ukazatelů firmy (kvalita výrobků či služeb, inovační schopnosti, finanční stabilita, hodnota firmy) přes její vztah k zaměstnancům (schopnost přilákat a udržet talentované lidi) po vztah ke společnosti (odpovědnost k životnímu prostředí, komunikativnost, podpora regionu, charitativních a obecně prospěšných projektů apod.).
Zdroj: Tisková zpráva eBanky