"Přes systém Piano mají (polští uživatelé internetu) přístup k službám na 42 webových stránkách v 119 sekcích," uvedla společnost. Kromě polského rozhlasu do Piana vstoupily tři celostátní deníky včetně webu listu Gazeta Wyborcza, dále 20 regionálních novin a 15 časopisů.
Polsko s 38 miliony obyvatel a více než 19 miliony uživatelů internetu, představuje pro Piano dosud největší trh. Projekt se v zemi rozběhl sedm týdnů poté, co Piano Media ohlásila spolupráci s tamními médii. "Předregistrace byly nad očekávání dobré. Pokud se nám bude dařit v Polsku podobně jako na Slovensku a v Slovinsku, výsledky splní naše očekávání," doplnil šéf Piano Media Tomáš Bella. Počet platících klientů firma nezveřejňuje.
Za přístup k placené části obsahu portálů, o jejíž rozsahu rozhodují samotná média, zájemci zaplatí 19,90 zlotých (necelých 120 korun) měsíčně. Poplatek je srovnatelný s cenou Piana ve Slovinsku, ve srovnání se Slovenskem je o pětinu vyšší.
Provozovatel Piana uvedl, že v současnosti jedná s vydavateli v 11 evropských zemích. Do konce letošního roku plánuje firma vstoupit na další trh. S expanzí do Česka podle dřívějších informací kvůli zdrženlivému postoji tamních vydavatelů zatím nepočítá.
Podle médií z Piana vystupuje slovenský web Huste.tv. Provozovatel televize Joj, společnost Mac TV, hodlá přístup k tomuto portálu s videi zpoplatnit ve vlastní režii. Vlastní systém zpoplatnění provozuje také nejsledovanější televize Markíza na svém portálu Voyo.sk.