Vyplývá to z výsledků čtvrtého ročníku průzkumu European Trusted Brands, který v ČR pod hlavičkou Dobrá značka provedla společnost Reader´s Digest Výběr.
„Vážíme si důvěry, kterou nám svými hlasy čtenáři časopisu Reader´s Digest Výběr vyslovili,“ řekl Richard Kapsa, ředitel odboru komunikace ČP. „Prvenství nás však především zavazuje, abychom byli také v příštím roce nejlépe hodnocenou a vnímanou pojišťovnou na Českém trhu, abychom pro všechny byli stále číslem jedna,“ dodal Kapsa. Česká pojišťovna dokázala rovněž v rámci prestižní akce Czech Top 100, že patří mezi první desítku nejobdivovanějších firem v České republice. Mezi pojišťovnami stejně jako v loňském roce opět nejlepší.
Sběr dat mezi respondenty vybranými z databáze zákazníků Reader´s Digest se uskutečnil v září loňského roku ve 14 evropských zemích včetně České republiky. V ČR odpovědělo 1856 respondentů. Celkově ve všech zemích odpovědělo 29 132 lidí. Hodnotili kvalitu, cenu i design zboží a služeb, úroveň péče o potřeby zákazníka a uváděli, zda značku kupují či používají. Data mezinárodního marketingového průzkumu European Trusted Brands stejně jako v minulých ročnících zpracovala britská společnost Wyman Dillon Ltd.
Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem dosahujícím 36 procent. ČP spravuje 14,5 milionu pojistných smluv.
Zdroj: Tisková zpráva České pojišťovny