Za osm měsíců roku Audi prodalo zhruba 961.000 vozů, což je meziročně nárůst asi o 12,7 procenta. Zároveň je to pouze o 2110 aut méně, než kolik prodal konkurent BMW. Tak nízký náskok BMW ještě nikdy nemělo, ačkoliv je největším výrobcem luxusních vozů na světě. BMW tak v průměru prodává jen asi o 100 aut denně více, než Audi.
Největším jednotlivým trhem je pro Audi Čína, kde se odbyt v srpnu proti stejnému měsíci loni zvýšil o 24 procent. Vzhledem k tomu, že Audi má v Číně tak silné pozice a protože automobilka na konci srpna uvedla v Evropě na trh novou verzi modelu A3, mohlo by se pořadí ve výrobě luxusních vozů na prvních dvou místech změnit a Audi by BMW mohlo odsunout na druhou pozici.
Zatímco Audi a BMW bojují o nadvládu nad luxusními vozy, jejich nejbližší konkurent Mercedes-Benz ze skupiny Daimler zůstává pozadu. Během ledna až srpna prodal 841.567 vozů, což je meziroční nárůst 5,4 procenta. Pokud bude růst odbytu v automobilkách Audi a BMW i po zbytek roku pokračovat dosavadním tempem, pak by BMW mělo za celý rok prodat zhruba o 20.000 aut více než Audi.