Empresa Media se dohodla na odkoupení 99,7 procenta akcií společnosti Barrandov Televizní Studio, která provozuje celoplošnou TV Barrandov. "TV Barrandov považujeme za stabilní a dobře nastavený projekt, jež budeme dál rozvíjet v profilu celoformátové televizní stanice," uvedla předsedkyně představenstva Empresa Media Marcela Hrdá.
Vydavatelství Empresa Media je spojeno s mediálním magnátem Jaromírem Soukupem, který vede největší českou mediální agenturu Médea. V jejím managementu působí také Robert Kvapil, který byl jmenován do funkce předsedy představenstva TV Barrandov.
Empresa Media v létě od Mladé fronty koupila týdeník Sedmička výměnou za prodej týdeníku Profit. Původně regionální noviny Sedmička se od srpna proměnily ve společenský týdeník o celebritách. Po prvních třech číslech, kterých se v průměru prodalo zhruba 110.000 kusů, Empresa Media navýšila náklad ze 150.000 na 300.000 kusů. Mezi její další tituly patří časopisy Týden, Instinkt nebo Top dívky.
Televize Barrandov začala vysílat v roce 2009 se zaměřením na dětské pořady a nostalgické filmy. Loni dosáhla zhruba pětiprocentního podílu na sledovanosti, čímž se po České televizi, TV Nova a FTV Prima stala čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu.
Televize Barrandov je dlouhodobě ve ztrátě, která se ale postupně snižuje. Loni stanice prodělala 181 miliónů korun, v roce 2010 to bylo 334 milionů korun. Od roku 2009 její celková ztráta dosáhla více než miliardy korun.