"Sledujeme současné trendy a technologický pokrok a víme, že lidé vybírají dovolenou na internetu stále častěji. Posílení naší cestovní skupiny o takto významného prodejce je důležitým krokem pro náš další rozvoj," uvedl předseda představenstva cestovní skupiny Fischer Miloslav Vyhnal.
Společnost eTravel je podle serveru ihned.cz velikostí předpokládaného letošního prodeje zhruba 200 milionů korun trojkou až čtyřkou mezi tuzemskými internetovými cestovními agenturami. Její převzetí má skupině Fischer pomoci více proniknout do prodeje internetových zájezdů, který na rozdíl od prodejů v kamenných pobočkách roste.
CK Fischer bude na portálu eTravel nabízet i zájezdy konkurence. "Jsme připraveni prostřednictvím agentury eTravel.cz nabízet i zájezdy jiných cestovních kanceláří," uvedl v tiskové zprávě Vyhnal. Tento trend je podle něj běžný u silných cestovních skupin v západní Evropě.
Fischer patří mezi největší kanceláře na českém trhu, specializuje se na letecké dovolené u moře. Rezervační systém eTravel využíval Fischer na provizní bázi už od letošní letní sezony.
Na záčátku září začal Fischer prodávat zájezdy čtvrté největší německé cestovní kanceláře FTI a na český trh vstoupil s novou značkou Privileq určenou pro nejbohatší klientelu.