Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali zisk až 290,3 milionu eur. Příjmy za šest měsíců do konce července vzrostly o 36 procent na 1,55 miliardy eur. Hlavními pohony růstu byly hlavní značka Prada s růstem o 40 procent a oděvní značka Miu Miu, jejíž tržby stouply o 23 procent. Společnost vlastní také značky Church's a Car Shoe.
Více než třetinou se na celkových tržbách podílí oblast Asie a Tichomoří. Zde tržby stouply o 44 procent a v širší oblasti Číny o 50,2 procenta. Prada zaznamenala vysoký růst tržeb ve všech geografických oblastech.
Podle analytiků se firmě daří díky zaměření na kožené zboží, které je většinou více odolné vůči ekonomickému poklesu než oděvy. Očekávají tak, že firma letos překoná konkurenty díky zájmu o kabelky a síti menších obchodů.
Firma rovněž pokračuje v rozšiřování své sítě obchodů. Otevřela 28 nových obchodů a dva zavřela. Celkem na konci července provozovala 414 obchodů.
Akcie Prady se obchodují na burze v Hongkongu. Od počátku roku Prada posílila o 71 procent, zatímco hlavní index burzy Hang Seng jen o 12 procent.
Firmu založil v roce 1913 Mario Prada jako prodejce kabelek, zavazadel a stříbrného nádobí pro evropskou elitu a dnes je globálním módním impériem. Po celém světě prodává oděvy a módní doplňky pod značkou Prada a trendové modely pod značkou Miu Miu.