"Symbolem celé kampaně se stal žlutý motýlek, který provází nejen televizní spot, ale i další reklamu na billboardech, internetu a v tisku", vysvětluje marketingová ředitelka CENTRAL GROUP Miluše Netolická a doplňuje, "motýlek se stal součástí i internetových stánek společnosti".
Slogan "Největší výběr bytů" vyjadřuje nejširší nabídku bytů jednoho z nejvýznamnějších developerů na českém trhu. Celkem nyní firma nabízí v Praze více než 2000 bytů v mnoha lokalitách za ceny od necelých 900 tisíc korun. V televizním spotu se objeví vizualizace lokality Nové Zahradní Město v Praze 10, která je s nabídkou více než 1200 bytů největším bytovým projektem u nás po roce 1989.
Společnost CENTRAL GROUP působí v oblasti nového bydlení již více než 10 let - od února 1994. Dosud si již více než 2700 klientů vybralo některý z bytů, domů nebo parcel této firmy za svůj domov. Za dobu své existence se společnost vypracovala na první místo na trhu rodinných domů a parcel. Nyní se rozsahem své nové nabídky bytů dostala na první místo i na bytovém trhu.
Zdroj: Tisková zpráva CENTRAL GROUP