"Cílem tohoto kroku bylo spojit síly a zabránit tak stejné práci, která se ve vydavatelství dělá dvakrát a je tudíž zcela neefektivní," řekl ČTK Čásenský s tím, že nezávislost jednotlivých titulů v čele s jejich šéfredaktory zůstane zachována.
Podle informací on-line deníku TÝDEN.CZ má redakce opustit asi 70 zaměstnanců, Čásenský to však pro ČTK popřel s tím, že půjde maximálně o poloviční počet lidí. Mediální skupina Mafra podle svých webových stránek zaměstnává v současné době přibližně 1100 pracovníků.
V květnu už Mafra sloučila regionální redakce MF Dnes a portálu iDnes.cz, což byl podle Čásenského dobrý krok. "Na jaře letošního roku provedená změna v regionech je jedním z důkazů toho, že svými inovativními přístupy má Mafra dobře nakročeno k úspěchu i v budoucnu," podotknul.
Do portfolia mediální skupiny Mafra patří kromě zmíněných titulů také bezplatný deník Metro nebo hudební televize Óčko. Z reklamních příjmů do tištěných titulů firma loni inkasovala téměř 2,5 miliardy korun, čímž se ve skupině vydavatelů tištěných titulů zařadila na druhé místo. V jejich čele byl loni z pohledu příjmů z inzerce vydavatel Blesku či Aha! Ringier Axel Springer CZ, který z ní utržil 2,8 miliardy korun.