V plánu Natlandu je následné přejmenování Berg Equity a spuštění společného marketingového a věrnostního programu. Ambicí skupiny je další růst, a to i formou dalších nákupů.
"Portfolio volnočasových aktivit se vhodně doplňuje z hlediska sezonnosti, potenciál vidíme i v propojení sponzorů a klientů, pro které uskutečňujeme akce a reklamní kampaně s konečnými spotřebiteli služeb a produktů. Výhodou je i možnost jejich propagace prostřednictvím sportovců a akcí, které podporujeme," uvedl investiční ředitel Natlandu Milan Heidler.
V Berg Equity bude po seskupení areál Stoh ve Špindlerově Mlýně s přilehlým hotelem, podíl v největší lyžařské škole a půjčovně Skol Max, podíl ve společnosti Taiko, která provozuje areál ve Žlutých lázních či pražské trhy, přední českou cateringovou společnost Emotions catering, provoz sportovních hal, marketingovou agenturu Ad Base Events či společnost zaměřenou na organizování golfových turnajů GolfPromo.
Začlení do něj také veškeré své sportovní sponzorské a partnerské aktivity, kde je dlouhodobě partnerem jak Svazu lyžařů ČR a českého reprezentanta Kryštofa Krýzla, tak pardubického basketbalu.
Natland je investiční a finanční skupina, která deset let působí na trzích podnikových fůzí a akvizic ve střední a východní Evropě, a to zejména v oblasti soukromého kapitálu, finančních služeb a realit.