Klienti mají možnost sjednat si v aplikaci cestovní pojištění. Pro opakované výjezdy lze šablonu uložit a zjednodušit tak proces kontraktace. Klient má rovněž přímé spojení na asistenční službu a možnost operativního nahlášení případné škody z cestovního pojištění.
Při dopravní nehodě provede mobilní aplikace motoristu všemi potřebnými kroky. Škodu nahlásí pojišťovně a zašle fotografie z místa havárie. Celý postup lze přímou provolbou konzultovat s asistenční službou UNIQA. Systém GPS přesně lokalizuje souřadnice vzniku nehody. Aplikace poskytuje přímou volbu tísňových linek pro přivolání pomoci.
Vznikne-li pojistná událost na domácnosti nebo nemovitosti klienta, aplikace uživatele metodicky povede jednotlivými kroky, které je třeba učinit pro korektní nahlášení škody pojišťovně. Klient nemusí nikam chodit, vše zařídí díky svému telefonu.
Aplikace dále přináší řadu užitečných informací a možností:
- - přehled poboček UNIQA včetně otevírací doby
- - možnost zaslání e-mailu nebo volání na vybranou pobočku
- - rychlá provolba na bezplatnou infolinku pojišťovny
Mobilní aplikace UNIQA je zdarma ke stažení na webových stránkách www.uniqa.cz, na internetové stránce Google v sekci Play nebo si ji lze stáhnout přímo v telefonu. Aplikaci lze také získat do mobilu pomocí QR kódu.