"V nabídce máme několik variant, jak dopravu na soutěžené trati zajistit," řekl na dotaz ČTK ředitel železniční dopravy v české Arrivě Jaroslav Richter. Celkem prý jde o tři varianty počítající s využitím nových nebo nově rekonstruovaných vlaků. Na rozhodnutí, kterou variantu dopravce zvolí v závislosti na kapacitě trati a dalších potřebách, je podle Richtera zatím ještě několik měsíců čas.
Konkrétnější k nabídce nebyl ani majitel druhého zájemce - společnosti Student Agency Radim Jančura. Uvedl jen, že společnost počítá s nasazením nových vozidel. I tak prý bude nabídka Student Agency pro ministerstvo dopravy výhodnější než zachování současného stavu. Společnost prý v nabídce požaduje mnohem nižší dotace ze ztráty z provozu, než kolik si nyní účtují České dráhy, dodal.
Nový dopravce vzešlý z výběrového řízení by podle představ ministerstva měl začít s provozem na trati na konci roku 2014. Původně zájem o provozování linky oznámily například České dráhy, Veolia transport, Leo Express nebo nizozemská společnost Abellio vlastněná Nizozemskými dráhami (Nederlandse Spoorwegen).