Bez zahrnutí mimořádných položek zisk na akcii činil 51 centů, což bylo v souladu s očekáváním analytiků. Příjmy se zvýšily o jedno procento na 12,34 miliardy USD, mírně ale zaostaly za očekáváním analytiků. Ke slabému růstu přispěl silnější dolar, který snižuje hodnotu tržeb ze zahraničí při přepočtu na domácí měnu. Většina tržeb Coca-Coly pochází ze zahraničí.
Objem prodeje stoupl o čtyři procenta. Růst zaznamenala společnost ve všech regionech, nejvíce však v rozvojových zemích. V Severní Americe objem prodeje stoupl o dvě procenta, hlavně díky neperlivým nápojům. V Indii však vzrostl až o 15 procent, z toho u značky Coca-Cola o 34 procent a značky Sprite o 15 procent, napsaly agentury AP a Reuters.
Coca-Cola vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola, která je považována za nejhodnotnější na světě, jí patří například značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.