Zisk na akcii dosáhl 1,21 USD ve srovnání se ziskem 1,25 USD před rokem. Zisk z hlavních činností dosáhl 1,20 USD na akcii, což je lepší výsledek, než čekali analytici na Wall Street. Ti v průměru čekali zisk na akcii 1,16 USD.
PepsiCo vyrábí limonády Pepsi, Mirinda, 7UP nebo Tropicana, kromě toho se zaměřuje na výrobu různých sušenek, bramborových lupínků Lays a dalších pochutin. Restrukturalizace má firmě pomoci zlepšit skladbu výrobní náplně a posílit značky. Management nepředpokládá, že by pokles čtvrtletního zisku negativně ovlivnil celoroční výhled.
Za poklesem tržeb je vedle nepříznivých měnových výkyvů hlavně nutnost změnit podobu franšíz, které má firma v Číně a Mexiku. Tržby, na rozdíl od zisku, zaostaly za odhady analytiků. Ti očekávali, že dosáhnou 16,96 miliardy dolarů.