ČP před rokem oznámila, že chce stabilizovat a postupně i zvýšit svůj podíl na trhu, k čemuž jí měly pomoci nové produkty, zrychlení služeb a reorganizace obchodní sítě. Do tohoto konceptu se rozhodla ČP investovat přes miliardu korun, za první rok to bylo 300 milionů Kč. "Dosáhli jsme řady pozitivních výsledků, a to navzdory erodujícímu pojistnému trhu dlouhodobě oslabovanému cenovými válkami. Jsme připraveni začít v příštím roce opět růst," uvedl Řehák.
Nejvýraznějšími inovacemi prošla distribuční síť ČP, která se rozrostla o stovky nových obchodníků. Klíčovou změnou je i nový vzhled poboček. V roce 2011 bylo otevřeno 33 nových specializovaných poboček v prostorách České pošty a letos jich přibude dalších 47. Celkem dnes ČP nabízí své služby 30.000 klientů denně na více než 4500 obchodních místech.
"Volba nového konceptu pobočkové sítě trvala o něco déle, než jsem původně očekával," upozornil Řehák. Změnu podle něj zaznamenají všichni klienti. Celkem ČP vloží do nového konceptu poboček až 400 milionů Kč.
Dnes v Praze ČP představila první velkou pobočku v novém hávu. Do konce roku otevře další dvě, v Brně a Strakonicích. Podle nového pojetí poboček v dalších letech přestaví celou distribuční síť. Cílem byl koncept, v němž se budou klienti cítit dobře a který bude odpovídat požadavkům moderního prodeje a obsluhy. Jednotlivá pracovní místa referentů oddělí akustické desky, aby zákazníci měli soukromí. Prostor je prý dobře prosvětlený a pohodu při diskusi mají umocnit i vonné esence.
ČP je součástí Generali PPF Holdingu B.V., který působí ve 14 zemích střední a východní Evropy. Generali PPF Holding spravuje prostřednictvím dceřiných společností aktiva 15 miliard eur (přes 375 miliard Kč) a poskytuje v regionu služby více než 13 milionům klientů. Holding má sídlo v Nizozemsku a jeho hlavní organizační pobočka sídlí v Praze. Je společným podnikem Assicurazioni Generali s podílem 51 procent a PPF Group, která v holdingu vlastní 49procentní podíl.