Pro podnikatele: Úročte své firemní účty ve výši 2 %

22.10.2012 | , Citfin
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

1 účet až v 31 měnách, vedení účtu zdarma, europlatby za 20,60 Kč a nadstandardní úročení EUR. Změnit firemní účet se vám vyplatí!

Jste firma obchodující se zahraničím?
Poradíme vám, jak lépe nastavit své firemní finance.?

Citfin, česká společnost poskytující komplexní finanční služby firemní klientele s důrazem na podniky obchodující se zahraničím, nabízí od počátku října 2012 nejlepší nabídku úročení firemního běžného účtu na českém trhu. Ta je však pouze jedním z několika důvodů, proč si založit Firemní multiměnový účet EASY.

Mezi hlavní jeho výhody patří:
•    první 3 europlatby měsíčně zdarma, další za 20,60 Kč;
•    příchozí zahraniční a tuzemské platby zdarma;
•    vedení účtu zdarma až v 31 měnách;
•    výhodné směnné kurzy bez limitu.

Navíc klientům, kteří aktivně realizují své směnné obchody se zahraničím prostřednictvím tohoto účtu, nově nabízí zvýhodněnou úrokovou sazbu ve výši 2 % p.a.  
Každý klient, který má u Citfin otevřený tento účet a bude mít v daném měsíci obrat ze směnných obchodů v dané měně dvakrát větší, než je jeho průměrný zůstatek na příslušném měnovém podúčtu, dosáhne na maximální výši úročení. Tato zvýhodněná sazba se týká i všech ostatních měnových podúčtů.

citfin_1.jpg

Podúčty, které výše zmíněnou podmínku nesplní, budou úročeny základní úrokovou sazbou, jež se liší dle měn, ve kterých úročení probíhá. Výše úročení je i ve své základní podobě jednou z nejlepších v České republice. Celý přehled měn a jejich úročení je v této tabulce.

citfin_foto_1.jpgMartina Arnold Rubín, generální ředitelka skupiny Citfin, k tomu dodává: „S cílem neustále zlepšovat naše produkty a služby jsme se rozhodli přijít s nabídkou zvýhodněného úročení pro naše klienty a rozšířit již tak výhodné nastavení Firemního multiměnového účtu EASY o další benefit. Výsledkem je jedinečná nabídka na českém trhu.“


Neváhejte a využijte této skvělé nabídky a nechte své peníze vydělávat!

 

 

 

 

Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Tiskové zprávy