Kromě této významné ceny si Finanční skupina České spořitelny odnesla dalších pět ocenění, která jejím produktům udělila Finanční akademie.
"Kvalitní a profesionální zaměstnanci; dostupné, spolehlivé a uživatelsky příjemné služby, transparentní a otevřený přístup ke klientům jsou hlavní devizou bankovních domů na celém světě. Jsem rád, že Česká spořitelna všechny tyto atributy naplňuje, a že si díky nim odnáší ocenění jak na domácím tak zahraničním odborném poli. Největší odměnou jsou však vždy ocenění přímo od klientů. Rád bych jim proto jménem České spořitelny srdečně poděkoval, " řekl Martin Škopek, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny, který dnes ceny převzal.
Službu SERVIS 24, která umožňuje přístup k účtu 24 hodin denně pomocí telefonu nebo Internetu, využívá bezmála 700,000 klientů. V červnu plánuje banka další významné rozšíření této služby.
Kromě ceny v hlasování veřejnosti získala Česká spořitelna v letošním ročníku také první místo v kategorii hypotéky za program TOP Bydlení; druhé místo v kategorii přímé bankovnictví za službu Servis 24; druhé místo v kategorii stavební spoření za Překlenovací úvěry, třetí místo v kategorii platební karty za kartu Student+ a třetí místo v kategorii úvěry za Úvěry po telefonu.
Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny