Tržby se zvýšily o 7,1 procenta na 4,97 miliardy eur, mírně však zaostaly za odhady analytiků. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů a akvizic prodej stoupl o čtyři procenta. Firma kromě piva značek Heineken, které je jedničkou v Evropě, či Amstel vyrábí rovněž cider Strongbow.
Heinekenu se podařilo zvýšit podíl v USA díky vysokému růstu značky Dos Equis. Prodej piva s příchutí tequily Desperados stoupl o deset procent. Firma však varovala, že v Británii, Nizozemsku, Portugalsku a Španělsku její prodej kvůli obtížným ekonomickým podmínkám klesl. ve Francii a Itálii ale vzrostl. Západní Evropa se na celkových příjmech podílí téměř polovinou. V Asii a Tichomoří se objem prodeje zvýšil o 4,8 procenta.
Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a největší v Evropě. V poslední době se však zaměřuje na expanzi na rozvíjejících se trzích, aby tak vyrovnal pokles v západní Evropě. Firma působí i v České republice, kde jí patří rovněž třetí místo na trhu a ovládá zde například značky Krušovice, Zlatopramen, Starobrno či Březňák.
V září Heineken oznámil, že si po dvouměsíční bitvě zajistil kontrolu nad singapurskou pivovarnickou skupinou Asia Pacific Breweries (APB). Firma Fraser & Neave totiž získala svolení akcionářů, aby Heinekenu prodala svůj 40procentní podíl v APB za více než šest miliard dolarů (zhruba 115 miliard Kč). APB vyrábí populární asijské pivo Tiger a provozuje celkem 30 pivovarů ve 14 zemích.