Další významné ocenění, tentokrát od odborné poroty, získal v kategorii životního pojištění produkt SLUNÍČKO.
“Získaná ocenění potvrzují, že jsme při tvorbě nové produktové řady v oblasti životního pojištění zvolili správnou cestu,“ konstatoval náměstek pro životní pojištění Ivo Foltýn. Dodal, že DYNAMIK si od loňského března pořídilo více než 317 tisíc klientů České pojišťovny. To znamená, že se tento produkt dostal na pozici jednoznačně nejprodávanějšího životního pojištění v České republice. Prodej dětského životního pojištění SLUNÍČKO byl zahájen letos v únoru. Jeho prodeje dosahují počtu 500 až 600 kusů týdně.
DYNAMIK je celoživotní pojistně spořící produkt, který nabízí všechna standardní zajištění rizik jako obvyklá kapitálová pojištění, ale navíc se ještě dokáže maximálně přizpůsobit aktuálním potřebám klientů. Umožňuje mimořádné vklady i výběry, daňové zvýhodnění a v případě smrti pojištěného zabezpečuje nejen výplatu sjednané pojistné částky, ale i kapitálové hodnoty. K Dynamiku si lze sjednat i další volitelná pojištění.
SLUNÍČKO navázalo na dlouhodobou úspěšnou historii Sdruženého pojištění dětí a mládeže. Chrání dítě pro případ smrti jednoho nebo obou rodičů, pamatuje také na situaci, kdy je rodičům přiznán invalidní důchod - placení pojistného pak přebírá Česká pojišťovna, sjednat lze rovněž úrazové pojištění. To chrání jak dítě tak pojištěné osoby, které jsou pojištěné společně s ním. Zahrnuje pojištění po dobu nezbytného léčení úrazu, trvalých následků úrazu a pojištění pro případ smrti úrazem. K úrazovému pojištění lze navíc uzavřít tzv. progresivní plnění.
Veletrh Peníze se letos koná již třetím rokem. Jeho součástí je i soutěž o nejlepší finanční produkty Zlatá koruna. V loňském ročníku získala Česká pojišťovna Stříbrnou korunu pro svoji ČP kreditní kartu.
Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem dosahujícím 36 procent. ČP spravuje 14,5 milionu pojistných smluv.
Zdroj: Tisková zpráva České pojišťovny