"Čekáme nyní na finální povolení od Drážního úřadu, kterému postupně předkládáme nezbytné podklady k rozhodnutí," uvedl majitel železničního dopravce Leoš Novotný. Pokud vše dopadne podle jeho představ, vyjede první zlatočerný vlak s cestujícími příští středu dvě minuty po jedné hodině odpolední z Prahy a pět minut po páté hodině odpoledne v opačném směru z Bohumína. Společnost ale zatím neoznámila ceny, za které bude na této trati jezdit. Kompletní ceník chce představit prvního listopadu.
Celkem společnost od sedmého listopadu do devátého prosince plánuje provozovat v každém směru dva spoje. První pár vlaků vyjede brzy ráno a druhý bude jezdit odpoledne. Od nového jízdního řádu na trase, na které už nyní o cestující soupeří České dráhy a společnost RegioJet brněnského podnikatele Radima Jančury, zvýší Leo Express počet spojů na osm v každém směru.
Firma kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup i na další dálkové tratě v Česku, zejména na trasu z Prahy do Českých Budějovic nebo na trať mezi Prahou a Chebem. Do nákupu a vybavení vlaků chce Leo Express v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun.