Ti, co mají možnost jet v jiný čas než je čas špičkový, budou moci jezdit levněji," uvedl Novotný. Cena jízdenek se tak podle něj bude odvíjet od poptávky cestujících. Ti co přijdou dříve, budou moci vybírat z lacinějších nabídek. Společnost se při vytváření rezervačního systému inspirovala v letectví, obdobně podle Novotného fungují rezervace u německé Lufthansy.
Jízdenky si od dneška mohou lidé koupit prostřednictvím internetových stránek dopravce a zaplatit ji běžnou platební kartou nebo předplaceným kreditem. Alternativou je klasický nákup jízdenky na prodejních místech, kde je bude možné zaplatit rovněž hotově, dodal Novotný.
Leo Express hodlá na trať Praha - Ostrava - Bohumín vyjet nejdříve 7. listopadu. Zatím ale čeká na schválení zkušebního provozu s cestujícími Drážním úřadem. Firma kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup i na další dálkové tratě v Česku, zejména na trasu z Prahy do Českých Budějovic nebo na trať mezi Prahou a Chebem. Do nákupu a vybavení vlaků chce Leo Express v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun.