"Důvodem zrušení zadávacího řízení byla skutečnost, že požadavky zadavatele na zasílání přehledu prodaných elektronických jízdenek za předchozí kalendářní měsíc nemohli uchazeči o zakázku objektivně splnit," uvedl Rafaj
Podle něj DPMB také stanovil netransparentně způsob hodnocení nabídek v dílčím kritériu, které se týkalo komplexnosti nabízených služeb.
Tendr u ÚOHS napadla společnost Dial Telecom, která byla ze soutěže kvůli nesplnění kvalifikačních předpokladů vyřazena. Firma kritizovala hned několik podmínek tendru, které jsou podle ní nesplnitelné.
Dial Telecomu nejvíce vadila údajná neprůhlednost kritérií tendru. Cena má v hodnocení váhu 45 procent, deset procent je za termín spuštění a ze zbývajících 45 procent rozhodne "kvalita nabídky". Uchazeči tak podle firmy nevěděli, co přesně bude posuzováno.