Tržby se během čtvrtletí zvýšily o 5,5 procenta na 2,4 bilionu jenů (asi 590,3 miliardy Kč). Na celý fiskální rok ale firma počítá nejen se slabším ziskem, ale i s nižšími tržbami.
V Číně se v posledních měsících rozšířily protijaponské nálady, neboť mezi oběma zeměmi vládne spor o malé neobydlené ostrůvky ve Východočínském moři. Nárok na ně si vedle Japonska a Číny dělá i Tchaj-wan. Pod kontrolou je teď má Japonsko.
Stejné potíže, jaké kvůli sporům o ostrovy v Číně pociťuje Nissan, mají i další japonské firmy. Číňané produkci firem bojkotují a někdy sahají i k násilí. Právě Nissan se v Číně ze všech japonských automobilek angažuje nejvíce. Vyšší odbyt firma ve čtvrtletí zaznamenala ve Spojených státech a také v Indonésii a v Indii.
U čistého zisku management zhoršil celoroční výhled o celou pětinu a teď očekává, že zisk dosáhne pouze 320 miliard jenů (asi 78,7 miliardy Kč). Analytici v anketě agentury Reuters v průměru čekali, že za celý fiskální rok vytvoří zisk 378 miliard jenů.
Nissan se tak připojil k další japonské automobilce Honda Motor, která byla rovněž nucena odhad zisku snížit kvůli situaci v Číně. Poptávka po autech Nissan, Honda a Toyota se kvůli protestům snížila už asi na polovinu, problémy přitom nejvíce pociťuje Nissan. Čína se na prodeji jeho aut podílí zhruba z 27 procent.