V Číně se prodej od ledna do října zvýšil o 31 procent na téměř 333.000 vozů. S předstihem tak překonal loňský celoroční rekord 313.036 vozů. "Čína zůstává jedním z hlavních motorů růstu Audi," uvedl šéf prodeje a marketingu Audi Luca de Meo.
Ve Spojených státech prodej stoupl o 18 procent, zatímco v Evropě se zvýšil pouze o čtyři procenta. V Rusku prodej vzrostl o 44 procent a v Indii dokonce o 55 procent.
Generální ředitel podniku Rupert Stadler tento týden uvedl, že Audi hodlá do roku 2020 zvýšit prodej na více než dva miliony vozů ročně. Stadler usiluje o to, aby se společnost nejpozději do roku 2020 stala největším výrobcem luxusních aut na světě. Firma v celém letošním roce počítá s prodejem přes 1,4 milionu vozů. Loni prodala rekordních 1,3 milionu vozů.
Audi je stejně jako Škoda Auto součástí německého automobilového koncernu Volkswagen. Ten je největší automobilkou v Evropě a do roku 2018 se chce stát největším výrobcem automobilů na světě.