Tržby v restauracích, které jsou otevřené alespoň jeden rok, jsou v této branži základním ukazatelem úspěšnosti. Nezkreslují je totiž provozovny, které řetězec otevřel během posledního roku a jejichž tržby není meziročně s čím srovnávat. Zohledňuje se ale nabídka jak v restauracích firmy, tak v restauracích, které fungují na základě franšízy.
Shodně o 2,2 procenta se tržby snížily ve Spojených státech a v Evropě. Nejhlubší propad tržeb ale řetězec registruje v rozsáhlé oblasti, která zahrnuje Asii, Blízký východ a Afriku. Tam tržby meziročně klesly o 2,4 procenta.
McDonald's si řadu let vedl lépe než konkurence. V poslední době se však potýká se zpomalením růstu, což zdůvodňuje jednak ostřejší konkurencí, jednak přetrvávajícími ekonomickými problémy v řadě zemí světa. Zhruba 40 procent tržeb firma generuje v Evropě, podobný díl připadá i na Severní Ameriku. Management se snaží tržby podpořit nabídkou širších služeb, hodlá také pokračovat v modernizaci restaurací.