Tržby za třetí čtvrtletí dosáhly 568,6 milionu dolarů (asi 11,4 miliardy Kč), což je meziroční nárůst o 32 procent. Analytici v anketě agentury Reuters ale v průměru počítali s růstem tržeb na 590 milionů dolarů. Čistá ztráta dosáhla tři miliony dolarů (asi 60 milionů Kč), zatímco před rokem činila 54,2 milionu dolarů.
Firma spolu s výsledky také uvedla, že propustila kolem 80 zaměstnanců. Většina je jich z oddělení prodeje, neboť management se snaží činnost více automatizovat.
Další ranou pro Groupon je i zpráva předního ruského portálu Mail.ru, který je známý tím, že se hodně angažuje v investicích do nových projektů. Portál uvedl, že snížil podíly nejen v Grouponu, ale i v dalších internetových firmách jako je Facebook a Zynga. V Grouponu má ruský portál už jen 0,84 procenta akcií, zatímco na konci října podíl v Grouponu činil 4,12 procenta.
Konsolidovaný provozní zisk CSOI, který je lepším ukazatelem výkonnosti firem, jako je Groupon, ve třetím čtvrtletí jen mírně přesáhl hranici 50 milionů dolarů. Management ale na čtvrté čtvrtletí počítá s propadem takto definovaného zisku na 30 až 50 milionů dolarů.
Firma tak nesplnila ani snížené odhady. Analytici totiž už před jejich zveřejněním začali být v modelování výnosů skromnější, převážně kvůli krizi v Evropě. Groupon pak ve své výsledkové zprávě potvrdil, že v Evropě se mu situaci nedaří zlepšit.
Akcie firmy před zahájením obchodování ztrácely asi 23 procent a stály jen o málo více než tři dolary. Tržní hodnota podniku tak spadla na zhruba dvě miliardy dolarů.