Firmě se tak otevře trh s řádově stovkami tisíc potenciálních zákazníků. Game Czech hodlá na slovenském trhu zavést standardy, které dodržuje v Česku. "Sortiment, který ke značce Brloh už celé roky neodmyslitelně patří, zůstává v této chvíli beze změn. Postupně ale k němu přibude Digital Download. Zdokonalit by se měl i věrnostní systém," uvedl ředitel Game Czech Lukáš Karel.
Herní průmysl včetně prodeje PC her a herních konzol ve střední Evropě má podle Karla ještě značný potenciál růstu. Game Czech plánuje do pěti let nárůst ročního konsolidovaného obratu na více než půl miliardy korun z loňských 317 milionů Kč.
Kromě akvizice slovenské značky Brloh Game Czech v nedávné době prošla i změnou vlastnické struktury. Společnost Genesis Capital, která pro fond GPEF II získala stoprocentní podíl v této firmě letos v srpnu, postoupila minoritní akciový podíl Slavomíru Pavlíčkovi. Ten je původním vlastníkem firmy Game Czech a dnes zastává pozici člena dozorčí rady. Akciový podíl v Game Czech získali také další dva členové vedení: Lukáš Karel, současný předseda představenstva, a Kateřina Skalická, která je zodpovědná za expanzi firmy.
Do prosince by měla v Česku skončit značka Game a Game Czech se přejmenuje zpět na JRC. Pod touto značkou působila před čtyřmi lety, než se stala součástí nadnárodní skupiny Game Group.
Game Czech v současné době provozuje 30 prodejen rozmístěných především v nákupních centrech po celé České republice. Společnost má celkem 102 zaměstnanců, z toho 81 pracovníků v obchodech a 21 v ústředí firmy.