Maďarsko se v posledních pěti letech stalo pro skupinu Škoda významným trhem. Celková hodnota uzavřených kontraktů dosahuje téměř čtyř miliard korun. Škodovka, která má v Maďarsku dceřinou firmu Ganz Škoda, tam například uzavřela kontrakt na 31 tramvají do Miškolce za téměř dvě miliardy Kč. Nedávno uspěla s trolejbusy v Budapešti a Debrecínu a s dodávkami pro soupravy metra v Budapešti.
Škoda Electric vyrobí pro dopravní podnik v Szegedu 18 metrů dlouhá nízkopodlažní vozidla s využitím karosérií místního producenta Magyar Trolybusz. Vozy s klimatizací budou mít kapacitu 140 míst. Díky pomocnému bateriovému pohonu budou obsluhovat také předměstí, kde není trolejové vedení. "Prodloužená linka nově spojí centrum s lidnatým sídlištěm na okraji města. Na sedmikilometrovém úseku budou trolejbusy jezdit na bateriový pohon," řekl Kasenčák.
Škoda Electric s téměř 750 zaměstnanci, jeden z největších světových výrobců trolejbusů, plánuje letos utržit čtyři miliardy korun, o čtvrtinu více než loni. Nárůst zajistí zejména velká poptávka po trakčních motorech a elektrických pohonech vozidel, výroba trolejbusů má stagnovat na loňských zhruba 130 vozech. Export dosáhne téměř dvou třetin produkce. V letech 2013 a 2014 plánuje atakovat pětimiliardové tržby. Firma je trvale zisková v řádu stovek milionů korun ročně.