Zisk na akcii za tři měsíce do konce listopadu činil 1,14 dolaru a překonal odhady analytiků, kteří čekali zisk jen jeden dolar na akcii. Příjmy se zvýšily o sedm procent na 5,96 miliardy USD. Vyšší ceny a náklady na suroviny vyrovnaly růst nákladů na práci a negativní dopad vývoje směnných kurzů.
Příjmy z prodeje hlavní značky Nike se zvýšily o 11 procent, u dalších značek, jako Converse, Hurley a Nike Golf, o šest procent. Firma v minulém čtvrtletí dokončila prodej značek Umbro a Cole Haan a nyní se chce zaměřit na ziskovější značky, včetně své hlavní značky Nike.
Prodej v Číně se snížil o 11 procent a v západní Evropě o dvě procenta. V Severní Americe, která je největším trhem firmy, však stoupl o 17 procent.
Nike dodal, že objednávky na obuv a oblečení pro období prosinec až duben stouply meziročně o šest procent na 9,3 miliardy USD. Růst však zpomalil z 13 procent loni. V Severní Americe objednávky stouply o 14 procent, v Číně naopak klesly o šest procent, napsala agentura AP.