"Spousta menších portálů odpadla a větší servery ještě posílily. Slevové portály rovněž začaly nepřímo konkurovat klasickým e-shopům, a to zejména o Vánocích. Opět se nám osvědčilo, že nejsilnější období jsou právě Vánoce a hned v závěsu za nimi období dovolených," uvedl jednatel Slevínu Michal Menšík.
Největší nárůst si podle údajů slevového vyhledavače Skrz.cz připsala móda, kde prodej od ledna do prosince 2012 vzrostl 27 krát. Prodej zboží se zvýšil o 157 procent, kategorie pobytů pak vzrostla o 51 procent.
"Rok 2012 byl pro slevový trh úspěšný. Celý trh se stabilizoval a získal mnohem vyšší důvěru spotřebitelů. Také nabídka začala být mnohem pestřejší. Slevové servery nenabízí už jen wellness či gastronomii, ale také například módu a další zboží jako elektroniku, chovatelské potřeby či potraviny. Právě ve zboží vidím pro slevový trh největší potenciál i do budoucna," uvedl ředitel vyhledavače Skrz.cz Petr Kováčik.
Podle údajů Slevín.cz klesl počet aktivních portálů ze 170 v roce 2011 na 120 v prosinci 2012. Skrz.cz registruje 100 fungujících slevových serverů.