Důvodem růstu výstavu pivovaru je mimo jiné stále vyšší poptávka po pivu baleném v maxilahvích z plastu. "Dalším dlůvodem je úspěch vloni uvedeného Starobrna nepasterizovaného, rostoucí poptávka po sudovém Starobrnu a také trvalé zvyšování efektivity celého pivovarského provozu," uvedla Beute.
Představitelé pivovaru v minulosti uvedli, že plánují v budoucnu také mírné navýšení kapacity pivovaru z 1,3 milionu hektolitrů ročně o asi deset procent. Starobrno je dnes spíše lokální značkou pro jižní a střední Moravu. Značnou část produkce stáčí do plastových lahví díky lince, kterou firma pořídila před dvěma lety.
Skupina Heineken dále vaří v ČR pivo v Krušovicích a Velkém Březně. V minulosti skupina vařila také ve Znojmě, Kutné Hoře , Lounech a Krásném Březně. Starobrno si loni připomenulo 140 let od svého založení.
Loni pivovar spustil několik novinek. Jednou z nich je nepasterizované pivo. Nová technologie firmu stála 40 milionů korun. Kromě běžných typů piv vyrábí například i modrý speciál k podpoře ledních hokejistů nebo zelené velikonoční pivo.