CENTRAL GROUP pokračuje v televizní reklamní kampani

14.05.2004 | , Tisková zpráva
BYDLENÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Společnost CENTRAL GROUP představí dnes večer jako první developer v České republice druhý televizní spot. Navazuje tak na dubnovou imageovou reklamu, která byla orientována na prodej bytů a na prezentaci moderní architektury bytových domů.

Produktový spot je zaměřen na nový program financování bytů s názvem 100.000 + SPLÁTKY. V rámci tohoto programu stačí klientovi k pořízení nového bytu v pražských lokalitách společnosti jen 100.000 Kč a následně hradí jen dojednané hypoteční splátky, které se pohybují za byt s dispozicí 1+kk od necelých 6.000 korun měsíčně.

Jedná se o výrazně nižší částku než činí cenová úroveň tržních nájmů pražských bytů“, komentuje marketingová ředitelka CENTRAL GROUP Miluše Netolická a doplňuje „hypoteční úvěry jsou úročeny garantovanou roční úrokovou sazbou 4,49% pro všechny klienty“.

Květnový televizní spot je tedy rozšířen o sdělení nového financování bytů a o zajímavý grafický prvek vykreslování lokality Nové Zahradní Město v Praze 10, kde bude tento měsíc slavnostně položen základní kámen. Tato lokalita nabízí více než 1200 bytů a je největším bytovým projektem u nás po roce 1989.

CENTRAL GROUP nyní v Praze nabízí více než 2000 bytů v mnoha lokalitách za ceny od necelých 900 tisíc korun a v oblasti nového bydlení působí již více než 10 let – od února 1994. Dosud si již více než 2700 klientů vybralo některý z bytů, domů nebo parcel této firmy za svůj domov.

Zdroj: Tisková zpráva CENTRAL GROUP

Autor článku

 

Články ze sekce: BYDLENÍ