Mediaguru: Empresa Media hodlá vydávat nejlevnější bulvární deník

22.01.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 22. ledna (ČTK) - Vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa hodlá vydávat levný bulvární deník. Cena výtisku by měla činit pět korun, a měla by tak být nejnižší na trhu, uvedl dnes server Mediaguru.cz.

Empresa Media podle serveru začala o deníku uvažovat v souvislosti s úspěšným startem svého bulvárního týdeníku Sedmička. Loni požádala o ochrannou známku s názvem Deník 7 Sedmička, kterou by mohla pro nový bulvární deník využít, uvedl server.

Prodejní cena pět korun je zhruba o polovinu nižší než u bulvárního deníku Aha!, který se prodává za devět Kč. Nejprodávanější český deník Blesk stojí 11 korun.

Prodané náklady bulvárních deníků v posledních letech klesají. Nový konkurent na trhu by rozmělnil čtenářskou obec a dále snížil prodaný náklad nynějších bulvárních deníků, odhadl Mediaguru.cz.

Empresa Media vydává vedle týdeníku Sedmička také časopisy Týden, Instinkt a jejich internetové verze. Loni vydavatelství koupilo většinový podíl v provozovateli celoplošné televize TV Barrandov a počátkem letoška projevilo zájem o převzetí společnosti Metropol Production, pod kterou patří provozovatel televizí Pětka a Metropol. Soukup vlastní také největší tuzemskou mediální agenturu Médea Group.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK