Příjmy stouply o tři procenta na 11,3 bilionu wonů. Čistý zisk, který zahrnuje účetní zisk z podílů v dceřiných společnostech, pak klesl o sedm procent na 737,5 miliardy wonů. Provozní i čistý zisk zaostaly za odhady analytiků.
Kia musela dát stranou zhruba 200 miliard wonů na odškodné pro řidiče v Severní Americe za špatné určení spotřeby svých vozů. Kia a její mateřská firma Hyundai Motor v listopadu připustily, že u více než jednoho milionu vozů prodávaných ve Spojených státech a Kanadě uváděly nižší spotřebu paliva, než skutečně byla, a slíbily odškodnit majitele vozů kvůli vyšším nákladům na pohonné hmoty.
Příznivě Kia zatím nevidí ani letošní rok a uvedla, že doma čeká slabší poptávku a obává se dalšího růstu domácí měny vůči dolaru a japonskému jenu. Prodej aut by se měl mírně zvýšit na 2,75 milionu z loňských 2,72 milionu vozů. Kia více než dvě třetiny své produkce prodává v zahraničí.
Jihokorejští vývozci těžce pociťují dopad růstu domácí měny, který začal koncem loňskému roku v reakci na uvolňování měnových politik po celém světě. Automobilka Hyundai Motor také oznámila pokles zisku, přestože její tržby rostly. Před negativními dopady vývoje směnných kurzů varoval i Samsung, napsaly agentury AP a Reuters.
Hyundai a Kia tvoří společně pátého největšího producenta automobilů na světě. Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájil sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny.