"Soustředili jsme se především na rozšiřování nabídky zboží. V roce 2011 byl obrat ve zboží 41 milionů korun, v loňském roce vzrostl prodej zboží více než pětinásobně na 227 milionů korun," uvedl Čupr. V segmentu zboží zákazníci projevují největší zájem o módu a luxus.
V loňském roce na popularitě získalo i cestování, kde meziročně rostl obrat o 71 procent. Nejvyhledávanější na Slevomatu byly víkendové pobyty v Česku. Populární jsou také poznávací pobyty po Evropě a zimní lyžařské dovolené. "Zákazníci již nenakupují služby bezhlavě, ale především u restaurací a kosmetických procedur si více vybírají," dodal Čupr. Loni se také zvýšila průměrná hodnota objednávky z 616 korun na 720 korun.
Rok 2013 má být pro slevové servery prý opět ve znamení zboží. "Naším cílem je letos prodat zboží a značkovou módu v hodnotě přesahující jednu miliardu korun. Slevomat se v objemu obratu dostane mezi TOP 5 e-shopů na českém internetu," uvedl výkonný ředitel portálu Slevomat Peter Irikovský.
Obrat slevového portálu Vykupto.cz, který je dvojkou na tuzemském trhu, se loni zdvojnásobil a dosáhl 320 milionů korun. Tuzemské slevové servery loni zvýšily tržby o 61 procent na 2,9 miliardy korun. Nejvíc peněz Češi utratili na slevových portálech v listopadu, kdy nakoupili zboží a služby se slevou v hodnotě 362 milionů korun. Vyplývá to ze statistik portálu Slevin.cz.
Na slevových portálech pravidelně nakupuje čtvrtina Čechů, 89 procent z nich je s nákupem se slevou spokojeno. Vyplynulo to z průzkumu agentury Incoma GfK pro společnost MasterCard.
Pořadí tuzemských slevových serverů v roce 2012 Pořadí Slevový server Podíl na trhu v procentech 1. Slevomat.cz 39 2. Vykupto.cz 15 3. Zapakatel.cz 11 4. Pepa.cz 5 5. NakupVAkci.cz 4
zdroj: Skrz.cz