Čistý zisk ve čtvrtém čtvrtletí dosáhl 337 milionů dolarů (asi 6,4 miliardy Kč), což je meziroční pokles o pět procent. Tržby nicméně o jedno procento vzrostly a dosáhly 4,15 miliardy dolarů (asi 78,6 miliardy Kč). To zhruba odpovídá očekávání.
Firma začala už před koncem loňského roku pociťovat odliv zákazníků v Číně. Právě Čína přitom v posledních letech značně přispívala k celkovému růstu firmy. Management avizoval, že za leden a únor se tržby v Číně sníží meziročně minimálně o 25 procent. Podnik má v Číně téměř 5300 restaurací, většinou KFC.
Čínská televize v prosinci odvysílala reportáž, ve které uvedla, že dodavatelé kuřat pro restaurace KFC v Číně ignorují nařízení a při chovu kuřat používají nedovolená antibiotika. Obviněním se začaly zabývat úřady a firma v lednu slíbila, že posílí kontrolu svých dodavatelů. Určitou dobu ale prý potrvá, než se negativního vlivu zbaví.
Zisk na akcii ve čtvrtletí dosáhl 72 centů proti zisku 75 centů před rokem. Bez vlivu jednorázových účetních položek zisk na akcii činil 83 USc a o jeden cent překonal odhady.
Yum Brands působí i v České republice, kde prostřednictvím polské společnosti AmRest provozuje více než 50 restaurací KFC. Restaurace Pizza Hut ani Taco Bell v České republice nejsou, firma je provozuje převážně v USA, případně v Kanadě či Mexiku.