Vůbec poprvé v historii také L'Oréal začal nejvíce tržeb generovat v zemích, které patří do kategorie rozvíjejících se trhů. Firmu k tomu ale z části vede i nepříznivá situace v Evropě, kde dluhová krize nutí lidi víc šetřit a nakupovat spíš levnější zboží.
L'Oréal má v nabídce řadu známých kosmetických přípravků, které prodává jak pod svou vlastní značkou, tak pod značkami jako je Lancome, Maybelline a další. Firma se teď snaží propagovat hlavně luxusnější výrobky, které jí přinášejí vyšší zisk. Uspět je s nimi ale teď schopna hlavně v zemích mimo Evropu.
Do kategorie nových trhů, na které se L'Oréal zaměřuje, firma řadí Asii, Latinskou Ameriku, Blízký východ, Afriku a východní Evropu. V těchto zemích měla vyšší tržby než v Severní Americe nebo v západní Evropě, která pro ni v minulosti byla vždy klíčová.
L'Oréal je největší kosmetickou společností na světě. Management uvedl, že díky solidnímu růstu tržeb si podnik může dovolit znovu odkoupit část vlastních akcií. Zmíněnou půlmiliardu eur, což je asi třetina volné hotovosti firmy, L'Oréal pro tyto účely použije v prvním pololetí. Stejnou částku firma použila i loni.
Odkup vlastních akcií pomáhá zvyšovat hodnotu pro akcionáře. Jestliže je v oběhu méně akcií, pak je zisk na jednu akcii vyšší. Díky tomu by se měla zvyšovat i tržní hodnota zbývajících akcií. Odkupem vlastních akcií dává firma zároveň najevo, že nemá v plánu žádné akvizice nebo další investice, takže může volnou hotovost použít na odkup akcií.