Generálním ředitelem TV Barrandov se stal Roman Bradáč

12.02.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 12. února (ČTK) - Novým generálním ředitelem TV Barrandov se stal Roman Bradáč (47). Ve funkci střídá Roberta Kvapila, který televizi dosud vedl jako krizový manažer. TV Barrandov má také nového programového ředitele Petra Lesáka, který nadále zůstává jednou z tváří zpravodajské relace Hlavní zprávy. ČTK o tom dnes informovala mluvčí TV Barrandov Martina Slavíková.

Nové vedení TV Barrandov se soustředí hlavně na další rozvoj programu televize. "Mým hlavním cílem je TV Barrandov dále pozitivně rozvíjet a zejména zlepšit její pozici na českém televizním trhu," řekl Bradáč, který se funkce generálního ředitele ujme 13. února. Ve stejný den se novým programovým ředitelem stává Lesák.

Kvapil se krizového řízení ujal loni v září, kdy společnost Barrandov Televizní Studio, která TV Barrandov provozuje, ovládlo vydavatelství Empresa Media. "Hlavním úkolem krizového managementu byla konsolidace provozu a také finanční stabilizace TV Barrandov. Tento úkol se podařilo úspěšně splnit," uvedla členka představenstva společnosti Barrandov Televizní Studio Marcela Hrdá.

Kvapil je nyní pověřen krizovým vedením TV Metropol, o niž Empresa Media minulý týden potvrdila zájem. Podle dnešního oznámení bude Kvapil zodpovědný za rozvojové projekty v rámci mediální skupiny Médea. Tu vlastní podnikatel Jaromír Soukup, který je spjatý s vydavatelstvím Empresa Media.

Bradáč od konce ledna zastával v TV Barrandov funkci výkonného ředitele zodpovědného za oblast výroby a programu. V minulosti působil v České televizi, kde mimo jiné pracoval jako zpravodaj ve Spojených státech nebo šéf zpravodajství. Předloni ve veřejnoprávní televizi kandidoval na post generálního ředitele.

Vydavatelství Empresa Media mimo jiné vydává časopisy Týden či Instinkt. Ze součinnosti televize s vydavatelstvím těží právě relace Hlavní zprávy, kterou TV Barrandov začala vysílat v lednu. Pořad v prvním měsíci roku sledovalo v průměru 106.000 lidí starších 15 let, a měl tak zhruba tříprocentní podíl na publiku. Celodenní podíl TV Barrandov na sledovanosti ve stejné skupině diváků loni mírně meziročně vzrostl na 5,2 procenta.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK