Podle automobilky se na sníženém odbytu podílely především klesající prodeje na evropských trzích. V západní Evropě Škoda prodala 26.500 aut, což bylo meziročně o 2800 aut méně. Některé trhy ale rostly. Zvýšený odbyt zaznamenala ve Velké Británii, kde se ve srovnání s loňským lednem prodalo 4300 aut, to je o 18,5 procenta více. V Dánsku vzrostl odbyt o 37,4 procenta na 800 vozů, v Rakousku o 19 procent na 2400 aut.
V Německu, které pro mladoboleslavskou automobilku představuje druhý největší trh, prodeje vzrostly o 0,2 procenta na 8900 aut. Automobilka tam podle tiskové zprávy zvýšila svůj tržní podíl na téměř 4,7 procenta.
Ve východní Evropě firma v lednu zákazníkům dodala přes 6200 aut, což je meziročně o 1500 méně. Ve střední Evropě se prodalo 8900 aut, což je o 1300 méně než loni v lednu. Na tuzemském trhu prodej poklesl o 400 na 3700 aut. Nárůst naopak Škoda zaznamenala na trzích v Číně, kam česká automobilka dodala 21.600 aut. V porovnání s loňským lednem to představuje nárůst o 800 vozů. O 600 na 2400 aut se snížil prodej na indickém trhu.
Škoda Auto v lednu prodala 30.000 octavií, 15.800 fabií, 8500 superbů, 550 modelů Yeti, 2000 roomsterů, 4100 aut nového modelu Rapid a 3600 aut nejmenšího továrního modelu Citigo. Nejvíc se snížil zájem o model Roomster, o 24,1 procenta, a o fabie o 20,9 procenta. Zájem o nejprodávanější model Octavia klesl o 14,9 procenta, o yeti o 11,7 procenta a prodej superbu se snížil o 10,4 procenta.
Škoda Auto v roce 2012 prodala rekordních 939.200 aut. Meziročně zvýšila prodej o 6,8 procenta. O rok dříve firma prodala 879.200 aut. Loňský rok automobilka začal s rekordním prodejem 75.400 aut, což bylo meziročně o 10,2 procenta více. Automobilka chce do roku 2018 zvednout roční prodej na 1,5 milionu aut.