Čistý zisk majitele značek Nescafé, Perrier, KitKat a Maggi vzrostl v roce 2012 o 11 procent na 10,6 miliardy švýcarských franků (218 miliard Kč). Tržby skupiny se zvýšily o deset procent na 92,2 miliardy franků.
Navzdory ekonomickému útlumu ve světě Nestlé loni zaznamenala růst ve všech kategoriích produktů a ve všech světových regionech. "Ekonomické prostředí bude v roce 2013 ve všech ohledech stejně obtížné jako v roce 2012," uvedla firma.
"Organický" růst tržeb bez započítání akvizic dosáhl loni 5,9 procenta, což bylo podle agentury Reuters v souladu s odhady analytiků. Slabší proti očekávaní byla ale růstová tempa na západní polokouli a v regionu Asie, Tichomoří a Afriky.
Výkonný šéf společnosti Paul Bulcke ve zprávě předpověděl, že v letošním roce bude organický růst podobný jako loni. Dlouhodobým cílem skupiny je dosahovat ročního růstu o pět až šest procent.