V samotném čtvrtém čtvrtletí vykázala firma čistou ztrátu 42,6 milionu eur, ačkoli analytici počítali se ziskem přes deset milionů eur. Společnost nyní prochází nejrozsáhlejší restrukturalizací za 20 let, která má zastavit pokles zisků a podpořit prodej ve Spojených státech, Evropě a Číně, napsala agentura Reuters.
Firma v rámci restrukturalizace snižuje počet obchodů, zužuje sortiment a omezuje sponzorské aktivity. Generální ředitel Franz Koch, který koncem března odstoupí z funkce, upozornil, že bude určitou dobu trvat, než tyto změny přinesou viditelný úspěch.
Tržby společnosti loni díky letním olympijským hrám a fotbalovému mistrovství Evropy stouply o devět procent na rekordních 3,27 miliardy eur. Letos však firma počítá se stagnací tržeb. Puma je třetím největším výrobcem sportovního oblečení na světě za konkurenty Nike a Adidas.