Tržby za celou skupinu se ale o 8,8 procenta zvýšily na 10,3 miliardy dolarů (asi 201,3 miliardy Kč). Provozní zisk vzrostl dokonce o 10,7 procenta.
Pivovar, který sídlí v belgickém Leuvenu, ale na první čtvrtletí předpovídá slabší odbyt na svém hlavním a nejlukrativnějším trhu, tedy ve Spojených státech. Spotřebitelé tam podle vedení pivovaru méně utrácejí za dražší piva, negativním faktorem je také horší počasí.
S horšími výsledky firma počítá i v Brazílii, která patří k jejím hlavním trhům ve skupině mladých tržních ekonomik. AB InBev tam v současné době má tržní podíl skoro 69 procent a boduje tam se značkami jako Skol, Brahma či Antarctica. Vliv bude mít dřívější konání každoročního karnevalu a vlhčí počasí.
Základní zisk před úroky, daní a odpisy (EBITDA) vzrostl o 9,9 procenta na 4,39 miliardy dolarů (asi 86,2 miliardy Kč). To je zhruba v souladu s odhady analytiků, kteří v anketě agentury Reuters v průměru očekávali zisk 4,41 miliardy dolarů. Tyto výsledky srovnávají aktivity, které existují alespoň jeden rok.
AB InBev prodává vedle značky Budweiser i piva jako Stella Artois či Beck's. Anheuser-Busch se stal součástí skupiny v roce 2008, kdy jej převzal belgický pivovar InBev. Anheuser-Busch má stále ještě nevyřešenou řadu známkoprávních sporů s českým pivovarem Budějovický Budvar, s nímž se pře o značku Budweiser.