Firmě Groupon rostou tržby, ale ne dostatečně

27.02.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

New York 27. února (ČTK) - Americká společnost Groupon, která je ve Spojených státech předním prodejcem slevových kuponů, zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí 30procentní meziroční nárůst tržeb, ale je stále ztrátovější. V nejbližším období navíc očekává slabší růst tržeb. Kvůli tomu dnes její akcie klesly o téměř 25 procent.

Firma dosáhla za poslední kvartál tržeb ve výši 638,3 milionu dolarů (zhruba 12,45 miliardy Kč), zatímco ve stejném období předchozího roku činily 492,2 milionu dolarů, informovala agentura Reuters.

Současně se ale prohloubila ztráta firmy o 24 procent na 81 milionů dolarů kvůli rostoucím nákladům.

V prvním čtvrtletí Groupon očekává tržby ve výši v rozmezí 560 až 610 milionů dolarů. To by oproti předchozímu roku znamenalo nulový až devítiprocentní nárůst. Společnost navíc očekává klesající operativní hospodářský výsledek.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK