Provozní výsledek skončil podle agentury Reuters mírně nad odhady analytiků. Ahold ve čtvrtletí zvýšil provozní marže v USA a Nizozemsku, tedy na svých největších trzích. V lednu Ahold oznámil, že jeho globální tržby v posledním čtvrtletí roku vzrostly o 7,5 procenta na 7,84 miliardy eur (187 miliard Kč).
Ahold zvýšil dividendu na 0,44 eura na akcii ze 40 eurocentů před rokem. Během příštích 12 měsíců zahájí program odkupování akcií v hodnotě 500 milionů eur.
Tržby Aholdu na českém a slovenském trhu v loňském roce klesly o 3,7 procenta na 43,3 miliardy korun (1,7 miliardy eur) a ve čtvrtém čtvrtletí se snížily meziročně o 2,2 procenta na 10,3 miliardy korun, uvedl Ahold v lednu. Firma loni zvýšila tržby v Nizozemsku o 5,2 procenta na 11,1 miliardy eur a ve Spojených státech obrat řetězce stoupl o 3,1 procenta na 25,8 miliardy dolarů (zhruba půl bilionu Kč).
Ahold byl předloni podle odhadu společnosti Incoma GfK jedničkou na českém trhu rychloobrátkového zboží s podílem 9,7 procenta. Firma v Česku provozuje více než 280 supermarketů a hypermarketů Albert, působí zde od roku 1990.